5 dolog, amit meg kell változtatnod az étrendedben, ha izmosodni szeretnél

5 dolog, amit meg kell változtatnod az étrendedben, ha izmosodni szeretnél

Szeretnél izomtömeget növelni? A súlyzós edzéseken kívül a táplálkozásodra is oda kell figyelned!

Ha az a célod, hogy minél izmosabban nézz ki, akkor valószínűleg első körben keresel egy olyan edzéstervet, amivel sikerülni fog. Ez eddig jó, hiszen a súlyzós edzés a legjobb módja annak, hogy növekedésre sarkalld az izmaidat.

Ennél többre vágysz és komoly tömeget szeretnél magadra szedni? Akkor érdemes az étrendedet is megváltoztatnod, mivel szükség van a megfelelő tápanyagokra ahhoz, hogy elkezdjenek fejlődni az izmaid.

A következő tippekkel tuti, hogy sikerülni fog!

Fogyassz sok fehérjét

A legfontosabb makrotápanyag izomépítéshez, mely szükséges az apró szakadások regeneráláshoz és az izmok építéséhez. Valószínűleg mindenkinek más mennyiségre van szüksége ahhoz, hogy izmosabb legyen, de van néhány alapszabály. Az egyik ilyen, hogy testsúly-kilogrammonként 1.6 grammot fogyassz belőle. A sovány húsok, halak, tojás tökéletesek erre a célra.

Fogyassz fehérjét a megfelelő időben

A szervezeted edzés után dolgozza fel leghatékonyabban a proteint, ekkor érdemes 20 gramm minőségi fehérjét elfogyasztanod: 250 ml görög joghurtot, 3 tojást vagy 50 gramm sovány húst. Ez a regenerációhoz is elengedhetetlen. Ezen kívül edzés előtt is érdemes valamilyen fehérjedús kaját enned.

Összességében több kalóriát kell bevinned!

Ennek hatására jobban is megy az edzés, mert sokkal energikusabb leszel. Egy átlagos, aktív életmódot folytató férfinak minnimum 2800 kalóriára van szüksége naponta, izomépítéshez ennél többre lehet szükség. Jó megoldás, ha a fehérje shake-eket is beiktatod az étrendedbe.

Kerüld a gyorsételeket!

Ez is nyilvánvaló, de a kalóriatöbbletet mindig minőségi, teljes értékű ételekkel kell bevinni, különben elhízol. A cukros, fehér lisztes, feldolgozott ételeket kerüld.

Egyél megfelelő mennyiségű szénhidrátot!

Az izmaid 35 g fehérjét képesek feldolgozni egyszerre, a többi kiürül. Ezért is érdemes a többletkalóriát mondjuk minőségi szénhidrátokat bevinned, például édesburgonyát és barna rizst. Ezek az edzésben is segítségedre lesznek, mert feltöltik a szervezeted glikogénraktárait.


A következő zöldségek proteinben gazdagok:

Nézd meg a galériánkat> 6 kép
Ezekben a növényekben van a legtöbb fehérje, szóval ott a helyük a tányérodon
Tovább olvasok
Sztriptíztáncosok elmondták, mit gondolnak valójában a vendégeikről

Amit minden srác tudni szeretne, mielőtt fizet egy táncért.

Nem várt dolgok, ha kigyúrod magad

Több férfi is elmondta az előnyeit (és hátrányait) annak, ha szép izomzatuk van.

Orgazmus a levegőben? Igen!

Fogd meg az élet vadabb oldalát!

4 jele annak, hogy túl sokat maszturbálsz

A legtöbb srác számára a maszturbálás szórakoztató és egészséges. Azonban akad egy kis csoport, akik túlzásba viszik.

Nőként a Forma-3-ban? Bizony!

Keszthelyi Vivien – Sikeres szezont zárt Magyarország első női pilótája a nemzetközi F3-as kategóriában!

Friss húst nyáron is

Tombol a kánikula, és a nagy melegben könnyen romlanak az ételek, különösen a húsok. Az állati eredetű termékekben gyorsan szaporodnak a komoly betegségeket okozó baktériumok, ezért nem árt az óvatosság: Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja legfontosabb tanácsait, hogy nyáron is friss hús kerülhessen asztalunkra.

3 jó szokás, amitől produktívabb lehetsz

Lusta emberként így hozhatod ki a legtöbbet magadból!

Hogyan építsd fel az edzésedet, hogy sikeres legyen?

Ha valódi eredményeket szeretnél elérni, akkor okosan kell összeállítanod az edzésterved!

3 póz, ha hangos akarsz lenni az ágyban

Mehetnek az erotikus hangok!

A legrosszabb módjai a szakításnak

Pár ember megosztotta, hogy mik voltak a legrosszabb szakítós sztorijaik.

5 nem szokványos dolog, amitől nagyobb eséllyel lehet szívrohamod

Még akkor is veszélyben lehetsz, ha egyébként egészséges a szíved és a családodban sem fordult elő szívbeteg. Elmondjuk miért:

Normális a spermamennyiséged? Mi megmondjuk!

Ha csak gyengén csöpög, akkor komoly egészségügyi gond lehet a háttérben.

Budapest Urban Games: mászók hódítják meg a Budai Vár falait

Újabb különleges sportággal bővül a Budapest Urban Games idei rendezvénye. Augusztus 31-én a falmászás szerelmesei a lehető legizgalmasabb helyszínen, a Budai várfalon tehetik próbára tudásukat. Ott, ahol több száz éve ostromló törökök, majd a várat visszafoglaló csapatok harcoltak, most profi és amatőr sportolók küzdhetnek meg saját magukkal és a szédítő magassággal.

25%-kal csökkentheted a rák kockázatát! Mutatjuk, hogyan:

Az idősebb felnőtteknél, akik súlyt emelnek, körülbelül 25 százalékkal kevesebb valószínűséggel fordulnak elő vastagbélrák kialakulására utaló problémák, mint azoknál, akik egyáltalán nem edzenek, egy új tanulmány szerint, amelyet az Medicine & Science in Sports & Exercise hozott nyilvánosságra.

A legviccesebb dolgok, amik szex közben történhetnek

Időnként csak egy dolgot tehetsz: nevethetsz.

Mi az az "ananász pénisz"?

Ez egy létező dolog. És nem túl jó.

Így vidd le a vérnyomásod természetes úton!

Nem kellenek a gyógyszerek. Védd meg a szíved ezekkel a módszerekkel.

Hét elképesztő előtte-utána fotó, amit neked is látnod kell!

Ha ezek az előtte-utána fotók nem motiválnak, semmi se fog.

Így kerüld el a cukorbetegséget!

A legtöbb felnőtt nem erősít eleget az ajánlott mennyiséghez képest.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem