Készülj a pályára! Síelők, snowboardosok figyelem!

Készülj a pályára! Síelők, snowboardosok figyelem!
Forrás: pexels

A téli sportok igénybe veszik a vádlit, a comb- és farizmokat, a törzs izmait. mutatjuk, hogy készülj a síszezonra.

A hó, a jég és a gravitáció kombinációja teszi olyan fantasztikussá a téli sportokat – és teszi próbára a test izomzatát. Itt többre van szükség a nyers erőnél. „A csúszós, meredek terepen a hirtelen gyorsítás és lassítás képessége a kulcs” – magyarázza Eric Dannenberg, a kalandsportokra specializálódott Eos edzőterem vezetője. A guggolás erre már kevés. Dannenberg edzésterve felkészít a fekete pályára, vagy épp a sötét jégfoltokra a kocsibeállón.

Instrukciók

A kezdők az A sorozatot végezzék heti kétszer hat héten át; ezután lehet áttérni a B sorozatra és a heti 2-3 alkalomra. Ha valaki elég edzettnek érzi magát, hat helyett kétheti A sorozat után is elkezdheti a B sorozatot. Az A sorozatban nem szükséges pihenőt tartani az ismétlők között (a harmadik gyakorlat tulajdonképpen aktív pihenés). A B sorozatban minden gyakorlatot a megadott ideig vagy ismétlőben végezzünk, közöttük 30–60 mp-es pihenőkkel.

Kép

A1. Izometrikus kitartott guggolás

Csípőszélességű terpeszben ereszkedj guggolásba. Térdek a bokával egy vonalban. Tartsd ki a pózt. Kezdők végezzenek 3x1 perces ismétlőket az első három héten; utána minden héten 10 mp-cel növeld az adagot. Aki edzettebb, tartsa ki kétszer annyi ideig és tartson kettlebellt a talajtól pár centire.

A2. Kitartott medvejárás

Térdelőtámasz, lábak és kezek csípő- és vállszélességben a talajon, hát egyenes. Emeld el a térdeket pár centire a talajról. Tartsd ki 3x25 másodpercig az első három héten; aztán emeld az adagot heti 5 mp-cel és 1-1 sorozattal. Ha fitt vagy, végezd a kitartott pózt felemelt jobb karral és bal lábbal.

A3. Combnyújtás törzsfordítással

Ereszkedj bal térdre és helyezd a kezeket a jobb lábad két oldalára. Bal lábfejed szorítsd a falhoz vagy a kanapé széléhez, majd egyenesedj fel. Támaszkodj bal karral a jobb térdedre és nézz hátra. Ez egy mozdulatsor; végezz 3 sorozatot 6-6 oldalváltással. Az utolsó három héten emeld az adagot 1-1 sorozattal.

B1. Támadóállás félfordulattal

Bal támadóállásban, mindkét talpad a talajon tartva, lábnyújtással, 180 fokos fordulattal fordulj meg a tengelyed körül jobb támadóállásba. Kezdd 3x15 mp-es sorozattal; hetente emeld 5 mp-cel. A 4. héten végezz 4 db 30 mp-es sorozatot; majd emeld az adagot heti 1 sorozattal és 5 mp-cel.

B2. 180 fokos felugrás

Rogyasztott térd, magastartás. Ugorj fel és a levegőben fordulj jobbra a tengelyed körül. Érkezés után ugorj fel újra, ezúttal balra fordulj a levegőben. 3 hétig végezz 3x5 mp-es sorozatot, majd hetente toldd meg 5 mp-cel. A 4. héten 4x30 mp a széria; hetente emeld 1 sorozattal és 5 mp-cel az adagot.

B3. Atom jó nyújtás guggolásból

Guggolásban testsúly a bal oldalon. Ugorj fel és rúgj hátra bal lábbal, miközben bal kézzel talajt fogsz. Állj meg, majd helyezd a jobb kezed a jobb lábad külső oldalára és emeld fel a lábujjakat a talajról. Ez egy mozdulatsor; ismételj 6x mindkét oldalra, 3 szériában az első három héten; 4-ben a következő 3 héten.

B4. Kitartott korcsolya támadóállás

Laza térdekkel ugorj balra, bal lábra érkezve. Tarts ki 2 mp-ig, majd ugorj jobbra. Tarts ki 2 mp-ig. Ez egy mozdulatsor; végezz 3x6 ismétlőt 3 hétig; majd 4x6 sorozatot 3 hétig. Nehezen megy? Ugrás helyett csúsztasd a lábad oldalra a talajon, majd helyezd arra a térdre a testsúlyt és tartsd ki a pózt.

Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képet elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem