Így maradj formában 40 felett!

Így maradj formában 40 felett!
Forrás: getty images

A tested rengeteg változáson megy keresztül a negyedik x betöltése után.

Ilyenkor már nehezebb megtartani vagy megnövelni az izomtömeget, lassabban regenerálódik a szervezet és a sérülések kockázata is megnő. A következő módszerekkel viszont ebben az évtizedben is kihozhatod magadból a legtöbbet.

Nehéz súlyok

30 éves kor után nagyjából 1 százalékkal csökken a tesztoszteron mennyisége a szervezetben. Ez azonban nem rossz hír, hiszen a megfelelő edzéssel nem kell félned a negatív következményektől. Érdemes heti 3 teljes testet átmozgató erősítő edzést végezned, melyben a guggolás és a merevlábas felhúzás is helyet kap.

Az anyagcsere felpörgetése

A kor előrehaladtával egyre csak lassul az anyagcsere. Ha pedig 45 évesen is ugyanazokat akarod enni, mint 25 éves korodban, biztos, hogy elhízol - hacsak nem táplálkoztál már akkor is egészségesen. Ha szeretnéd, hogy folyamatosan pörögjön az anyagcseréd, egyél gyakrabban kis adagokat, nagyjából 3-4 óránként.

A tartásodra is figyelj!

Az ülő életmód hatására mágfájdulhat a hátad és a vállaidat is jobban előre fogod húzni. Ennek megelőzésére az edzés mellett érdemes a nyújtást és a mobilitás fejlesztését is beiktatnod a napi rutinodba, különösen a rotációs köpenyre fordíts nagy figyelmet.

Pihenj eleget!

40 év felett nő a kortizol nevű stresszhormon szintje a szervezetben, emiatt nehezebben alszol el. Amellett, hogy gyengíti az immunrendszert, az alvás a regenerációra sincs jó hatással. Érdemes magnéziumot szedned, hogy mélyebben aludj.

A futás is segíthet

Ha a futás is a kedvenc sportjaid között szerepel, van egy jó hírünk: egy német kutatás szerint a hosszútávfutók teljesítménye 50 éves kor előtt nem romlik, még annak ellenére sem, hogy ekkor csökken az aerob kapacitás.


A következő edzéstervvel megnövelheted a tesztoszteron szintedet!

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Tovább olvasok
Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Dolgok, amiket a férfiak csinálnak, amikor egyedül vannak

Több százan osztották meg a furcsa szokásaikat.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem