Mennyit nézegesd a közösségi oldalakat, ha közben egészséges is szeretnél maradni?

közösségi oldal
Forrás: pexels.com

A Pennsylvania Egyetem kutatása szerint sokkal jobban jársz, ha limitálod, mennyi időt nézegetsz közösségi oldalakat, mert így a depressziót és a szorongást is elkerülheted.

Azt már korábban is bizonyították, hogy a Facebookon és Instagramon eltöltött idő akár rossz hatással is lehet a mentális egészségre. A kutatók szerint éppen ezért érdemes napi 30 percre limitálni a közösségi oldalak használatát, ebből még nem lehet baj.

A Journal of Social and Clinical Psychology című folyóiratban megjelent kutatás szerint a napi fél órát görgetők sokkal kevésbé voltak magányosak, kisebb eséllyel lettek depressziósak, ráadásul kevésbé szorongtak.

“Ironikus, hogy a közösségi oldalon töltött idő csökkentésével érezhetik magukat kevésbé magányosnak az emberek. De tudjuk, hogy a hasonlítgatás nincs jó hatással a mentális egészségre, ahogy azt sem, ha folyamatosan az a gondolat kavarog az emberek fejében, hogy mások élete sokkal menőbb vagy jobb, mint az övék.”

- mondta Melissa Hunt, a kutatás vezetője.

Érdemes kicsit jobban odafigyelned magadra és törekedned arra, hogy ne abból álljon a napod, hogy óránként megnézed a feedeket.


Olvasnál még a témában? Nézd meg, hogy a Facebook-felhasználók mely csoportjába tartozol!

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
Facebook-felhasználók típusai
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem