Kutatások szerint ez a 3 leghatékonyabb gyakorlat hasizomra

Kutatások szerint ez a 3 leghatékonyabb gyakorlat hasizomra

Próbáld ki ezt a tudományos tényeken alapuló gyakorlatsort, hogy végre kockás legyen a hasad!

A Waterloo Egyetem biomechanika professzora, dr. Stuart McGill szerint ez a három legjobb gyakorlat, amit hasizomra végezhetsz.

A kutatócsoportja ugyanis arra jött rá, hogy az izometrikus gyakorlatokkal edzhetőek meg legjobban a törzsizmok. Ha ugyanis megtartasz egy olyan pózt, ami aktivizálja a hasizmodat, sokkal stabilabbá teheted a törzsedet.

Az izometrikus gyakorlatoknak köszönhetően több időt tölt munkával a hasizom, ráadásul közben az elsődleges feladataira koncentrál: védi a gerincoszlopot és energiát juttat a végtagokhoz.

- mondta a szakértő.

A 3 legjobb gyakorlat: plank, oldalsó plank és térdelőtámaszból végzett váltott kar- és lábemelés.

gif
gif
gif

Ha próbára szeretnéd tenni a hatékonyságukat, végezd el a következő edzéstervet:

  1. a plank variációit tartsd meg 5 másodpercen keresztül
  2. a másik gyakorlatból pedig végezz 5 ismétlést
  3. a kört ismételd meg ötször

Ha az egész testedet szeretnéd átmozgatni, ne hagyd ki a következő gyakorlatokat sem!

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
A hét edzéstippje: 20-perces, saját testsúlyos erősítő edzés, ami mindened átmozgatja
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem