2 gyakorlat, ami életed végéig fitten tart

2 gyakorlat, ami életed végéig fitten tart
Forrás: getty images

A Mayo Clinic egyik kutatója rájött, mi a boldog élet titka.

“Rengeteg kutatást végeztünk, melyek során rájöttünk, a fizikai teljesítmény megjósolhatja az élet hosszát”

- írta dr. Michael Joyner, szakértő.

Dr. Michael Joyner azt is elárulja, melyik az két gyakorlat, amitől fittebb, erősebb és robbanékonyabb lehetsz, ráadásul az életedet is meghosszabbíthatod velük: a súlyzós ugrókötelezés és a burpee.

Miért?

Az ugrókötelezés hatékonyabb zsírégető, mint a futás, hiszen német kutatók arra jöttek rá, hogy 24 százalékkal több erőre van szükség hozzá, mint a futáshoz. A súlyzóval végzett ugrások pedig a karizmaid méretét is megnövelik, ráadásul az állóképességedre is jó hatással van. A burpee-t sokan utálják, mivel eléggé nehéz és fárasztó, azonban pontosan emiatt hatékonyan megdolgoztatja az alsótest izmait és a szívnek is jót tesz. Ahogy látod, mindkét mozdulat szuper kardiózáshoz is, szóval ezeket a típusú edzéseket sem szabad kihagyni, ha célod, hogy egészségesebb legyél.

Joyner maga is végzi a két gyakorlatot, minden egyes nap. Ha te is szeretnél egészséges maradni, ne hagyd ki őket az edzésrutinodból, az pedig hatalmas plusz, hogy még jól is fogsz kinézni tőlük.


Akár a következő edzéstervbe is beépítheted őket:

Nézd meg a galériánkat> 5 kép
A hét edzéstippje: Építs izmot és szerezz funkcionális erőt ezzel az edzéstervvel!
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem