Edd ezt reggelire, ebédre és vacsorára, ha brutálisan másnapos vagy!

Edd ezt reggelire, ebédre és vacsorára, ha brutálisan másnapos vagy!
Forrás: getty Images

Hiába érzed úgy, hogy a gyomrod még mindig nem szállt le a hullámvasútról, valamit muszáj enned. De pontosan mi a legjobb menü egy másnapra? Mutatjuk!

Minden évvel egyre rosszabb lesz a másnap, ráadásul az összes alkalommal úgy gondolod, hogy tényleg meg fogsz halni. Ha viszont a megfelelő kajákkal töltöd fel a meggyepált szervezeted, biztos, hogy hamarabb jobban leszel. Mutatjuk, mit érdemes enned reggelire, ebédre és vacsorára egy kemény este másnapján.

Reggeli: gombás omlett, vagy buggyantott tojás pirított gombával

A cél, hogy minél több energiához juss, ebben segít a gomba és a tojás. A lényeg, hogy a sajtot viszont kerüld, mert a tejtermékek csak rontanak a helyzeten. Ha biztosra akarsz menni, akkor paradicsomlével öblítsd le a rántottát.

Ebéd: szusi és miszóleves

Nem pizza és nem is gyorskaja, hanem japán. A levestől biztos, hogy jobban fogod érezni magadat, ráadásul elektrolitokkal is ellátod vele a szervezetedet, a szusi pedig egészséges zsírokban gazdag, amik segítenek abban, hogy estére nyoma se maradjon a másnapnak.

Vacsora: hamburger sült édesburgonyával

Sidhu-Robb táplálkozási szakértő szerint a marhahúsban lévő vas jót tesz a másnapodnak, a fehérje pedig ahhoz kell, hogy eltelítődj. Az édesburgonyát viszont ne olajban süsd, hanem a sütőben, így sokkal jobban fog örülni neki a gyomrod.

Napközben igyál sok vizet, vagy gyömbérteát - utóbbi bizonyítottan jót tesz az émelygés ellen.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Így kezelik a másnaposságot a világ különböző pontjain
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem