4 kellemetlen dolog, amit elkerülhetsz a pihentető alvással

4 kellemetlen dolog, amit elkerülhetsz a pihentető alvással
Forrás: Getty Images

Ezért érdemes odafigyelned a pihenésre!

Az edzés-étrend-pihenés triumvirátusban a legtöbb kezdő az elsőre helyezi a legnagyobb hangsúlyt, óriási erőbedobással dolgoztatják az izmaikat, de a helyes étkezéssel és a regenerációval kapcsolatban már koránt sem ennyire lelkesek. Pedig mindkettő nagyon fontos, az alábbiakban azokat a kellemetlen dolgokat szedtük össze, amiket elkerülhetsz, ha jól alszol.

1. Az izmok regenerációja viszonylag lassú folyamat, úgyhogy ha nem fordítasz kellő időt a pihenésre, könnyedén megsérülhetsz. Az alvásproblémák ráadásul lassítják a kognitív folyamatokat és az állóképességet is rontják.

2. Az inszomnia gyakran kéz a kézben jár más betegségekkel, a szív- és érrendszeri megbetegedések, a magas vérnyomás és a cukorbetegség kialakulására is nagyobb az esélye annak, aki nem alszik rendesen.

3. Több kutatás is bizonyította már, hogy a napi hat óránál kevesebb alvás szorongáshoz, szélsőséges esetben pedig depresszióhoz is vezethet.

4. Ne lepődj meg, ha az imszomnia miatt nem tudsz teljesíteni az ágyban. Az alacsony libidó is gyakori jelenség ezeknél az embereknél.

Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem