5 érv a cross – training mellett

5 érv a cross – training mellett

A cross training egyedi és nagyon hatékony edzésmódszer, mellyel rövid időn belül látványos eredményeket érhetsz el. Bárki végezheti, kortól, nemtől függetlenül, a saját erejéhez, képességeihez mérten. Ezzel az edzésmódszerrel megtanulhatjuk az emberi test egészséges használatát, felkészít a hétköznapi mozdulatok helyes, egészséges kivitelezésére.

És ha ez nem lenne eléggé meggyőző, összeszedtünk Neked 5 érvet, hogy miért válaszd ezt a mozgásformát!

1. Rövid edzések:

Az edzések viszonylag rövidek, így azok számára is ideálisak, akik csak kevés időt tudnak sportolásra szánni. 3x30 perc edzéssel egy héten már több pozitív változást is tapasztalhatsz: hatékonyabbá teszi légzőszerveid működését, erősíti izomzatodat, növeli izomtömegedet.

2. Hatékonyság és folyamatos fejlődés

Mindegy, hogy teljesen kezdő vagy, esetleg már egy ideje sportolsz, egy hét cross training minden fizikai képességedet igénybe veszi, így mindenki fejlődhet általa. Például egy futó egy idő után kardió szempontból nem fejlődik, de a cross-traininggel növelheti erejét, gyorsaságát ... azokat a tulajdonságokat, melyekre alapvetően nem törekedne.

3. Változatos és játékos edzések

A cross training általános célja, hogy a lehető legteljesebb mozgást végezd, így megtalálod a megfelő egyensúlyt az állóképesség és az erő között. Minden edzés más és más módon épül fel, így garantáltan sosem fogsz unatkozni!

4. Fejleszti és karbantartja fizikai képességeidet

Erősíti a légzőszerveket, fejleszti az állóképességedet, erősít, hajlékonyabbá, gyorsabbá tesz, fejleszti a koordinációs képességeidet és formálja az alakodat.

5. A cross training kevés eszközt igényel

Ahhoz, hogy megfelően eddz, felesleges egy csomó óriási izomerősítő gépbe beruháznod.

Kép

Próbáld ki inkább ezeket:

A Push Up Wheel-lel az instabil helyzeteknek köszönhetően még hatékonyabbá teheted az edzésedet. Húzódzkodáshoz tökéletes megoldás a keret. Alakformáló gyakorlatokhoz használd a Domyos Strap Training-et! Funkcionális mozgáshoz, válaszd inkább a kettlebellt, egy medicinlabdát, vagy egy súlymellényt, hogy növeld a feladat nehézségét!

Kép
Tovább olvasok
Top 5: "Muszáj megvenni cipő a nyárra"

Ha ezeket viseled, biztos megfordulnak utánad az utcán!

4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Gyorsan el szeretnél aludni? Próbáld ki ezt az 5 dolgot!

Próbáld ki a lenti példákat és aludj el sokkal gyorsabban, sőt, tovább is fogsz tudni pihenni.

5 tipp előjátékhoz, ami után garantált az orgazmus

Mindig hozd megfelelő hőfokra a szexet, mielőtt nekilátsz!

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ilyen a nőknek a szex az exszel

"Durva volt köztünk a fizikai kémia!"

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem