Ekkor fogyaszd a szénhidrátokat, ha eredményes szeretnél lenni

Ekkor fogyaszd a szénhidrátokat, ha eredményes szeretnél lenni
Forrás: pexels.com

A szénhidrátok nem az ellenségeid. Megfelelő időben fogyasztva őket a teremben is látványosabb eredményeket érhetsz el.

Az utóbbi időben egyre népszerűbbé váltak a szénhidrátszegény diéták, emiatt pedig még nehezebb lehet eldönteni, hogy mikor, mennyit érdemes belőlük fogyasztani. Egy dietetikus és testépítő, Health Man Mark elmondja, szerinte mire kell figyelni.

Szerinte a szénhidrátokat sokan ellenségként kezelik, pedig a megfelelő típusok kiválasztásával és a jó időzítéssel végig ellátnak energiával és nem zsírként raktározódnak.

“A szénhidrátok a legfontosabb makrotápanyagok közé tartoznak, szükség van rájuk a test optimális működéséhez.”

- mondja.

Még ha izomépítés, vagy fogyás is a célod, akkor sem hiányozhatnak a tányérodról. A legjobb típusok a természetes, rostban gazdag variációk, melyek lassan emészthetőek és cukorban szegények. A barna vagy basmati rizs, quinoa, édesburgonya, teljes kiőrlésű tészta, zabpehely például mind ilyen.

Érdemes őket reggel, a nap első felében fogyasztani, hogy estig ellássanak energiával. Emellett pedig edzés előtt is jó ötlet belőlük fogyasztani, hogy többet hozz ki magadból. Egy órával sportolás előtt egyél rizst vagy zabot. 15 perccel előtte fogyassz gyorsan felszívódó szénhidrátokat tartalmazó ételeket, például banánt. Ha viszont az a célod, hogy fogyj, jó ötlet néha éhgyomorra edzeni, így lesz maximális az eredmény.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Dehogy maradsz éhen! Íme a 7 legtáplálóbb zöldség a dietetikusok szerint
Tovább olvasok
Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem