A hét edzéstippje: ezért érdemes szivacshengert használnod

A hét edzéstippje: ezért érdemes szivacshengert használnod
Forrás: getty images

A kulcs, hogy okosabban eddz és a regenerációra is jobban odafigyelj! Így nem maradnak el az eredmények!

A rengeteg kifogás közül, ami miatt kihagyhatod az edzést, valószínűleg a durva izomláz az egyetlen, amit még mi is meg tudunk érteni. Azonban ezt a problémát könnyebb orvosolni, mint gondolnád - és igen, fontosabb is, mint az eddig hitted!

“A görcsös, feszes izmok miatt az ízületeid sérülhetnek meg edzés közben. Éppen ezért fontos, hogy amikor csak teheted, használj szivacshengert gyúrás után, ez ugyanis a sportmasszázshoz hasonlóan csökkenti az izmoknál jelentkező feszültséget, növeli a mozgástartományt és a szövetek minőségén is képes javítani. Ezek pedig elengedhetetlen részei egy hatékony edzésnek.”

- mondja Neil McTeggart, személyi edző.

McTreggart módszereit követve te is többet hozhatsz ki az edzésedből:

Hengerezz - Nyújts - Aktiválj - Integrálj

Először használd a szivacshengert, hogy a problémás izmokat kissé ellazítsd, ezt követően hajts végre néhány nyújtógyakorlatot. A gyengébb izmaidat pedig aktivizáld a következő edzés alkalmával, próbálj meg olyan gyakorlatokat végezni, ahol izoláltan dolgozik a kérdéses izom. Ezt köveően érdemes egy kis időt szánnod arra, hogy ha eddig nem tetted, megtanuld szabályosan végrehajtani a gyakorlatokat. A cél ebben az esetben az, hogy megelőzd a rossz tartásból adódó sérüléseket és azok az izmaid dolgozzanak a végrehajtása közben, amiknek tényleg kell. Ha szükséges, minden egyes nap nyugodtan hengerezhetsz, itt találsz is néhány alapgyakorlatot:

Olvasd el ezt is!
Nézd meg a galériánkat> 4 kép
Edzés utáni regenerációs módszerek
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem