3 tesztoszterongyilkos, amitől ideje megszabadulnod

tesztoszteron,egészség
Forrás: pexels.com

Az edzés képes megnövelni a tesztoszteronszintedet, viszont vannak dolgok, amik lecsökkentik. Érdemes ezeket megismerni, hogy elkerüld a kellemetlenségeket.

Olvasd el ezt is!

A krónikusan alacsony tesztoszteronszint több problémát is okozhat: ilyenek a növekvő testzsír arány, az izomvesztés, rossz teljesítmény az ágyban, fáradékonyság, motivációhiány, memóriazavarok. Ezeket persze okozhatja krónikus stressz, mozgáshiány és különféle méreganyagok is. Azonban van három olyan dolog, amin biztosan tudsz változtatni annak érdekében, hogy ne csökkenjen a tesztoszteronszinted:

1. Cukor

A nagy mennyiségben elfogyasztott cukor drámaian lecsökkenti a tesztoszteronszintet, mivel hatására gyorsan szabadul fel inzulin. Egy kutatás szerint a túlsúlyos, cukorbeteg vagy inzulinrezisztenciával küzdő férfiak tesztoszteronszintje gyorsan csökken, ráadásul a szervezet nem tud kellő mennyiségű növekedési hormont előállítani.

2. Alkohol

Egy kutatás szerint az alkoholfogyasztás akár 25 százalékkal is csökkentheti a tesztoszteronszintet. Amikor a legmagasabb a szervezetben a véralkoholszint, akkor a legalacsonyabb a tesztoszteron mennyisége. Emellett persze a pia üres kalóriákat is tartalmaz és 73 százalékkal ront a kalóriaégető képességen, dehidratál és lassítja a fehérjeszintézist, valamint a tápanyagok felszívódását.

3. Alváshiány

Ha 7 óránál is kevesebbet alszol, 10 százalékkal csökken a tesztoszteron szintje a szervezetedben, ráadásul mivel a növekedési hormon is alvás közben szabadul fel, az alváshiány hatására ebből sem jutsz elegendő mennyiséghez. Az álmatlanság növeli az inzulin és kortizol mennyiségét, emiatt nem véd olyan hatékonyan az immunrendszered, éhesebb lehetsz és több zsírt raktároz a szervezeted.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Tovább olvasok
Négy dolog, amivel megakadályozhatod a kopaszodást!

Használd ezeket a módszereket, amelyeket bőrgyógyászok hagytak jóvá!

Négy tipp, hogy hol szerezz barátokat a munkán/iskolán kívül

Nem olyan egyszerű elhívni egy sörre a szimpatikus srácot.

Ezek az igazi férfi tulajdonságai!

Lehet, hogy meglepődsz, de a nők ezt szeretik egy férfiben.

Öt egészséges, magas proteintartalmú smoothie

Pluszpont: Rengeteg íz, zéró cukor.

Hogy ne legyél rossz vendég egy sztriptízbárban?

Pár dolog, amit csinálhatsz (és amit nem) egy sztripklubban.

Ez a srác így dobott le 45 kilót!

"Tudtam, hogy bármi áron meg kell csinálnom. Kétszer olyan keményen toltam, amikor elkezdtem látni az eredményeket."

Ezeket a vizsgálatokat bármilyen életkorban érdemes elvégezned

Öt dolog, amit fontos, hogy rendszeresen ellenőrizz.

A sétálás tényleg segít ledobni a kilókat?

Segíthet, ha tudod, hogyan csináld.

Hogyan segíts a barátodnak megküzdeni a depresszióval?

Mi a teendő, ha ismersz valakit, aki mentális betegséggel küzd?

Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem