3 tesztoszterongyilkos, amitől ideje megszabadulnod

tesztoszteron,egészség
Forrás: pexels.com

Az edzés képes megnövelni a tesztoszteronszintedet, viszont vannak dolgok, amik lecsökkentik. Érdemes ezeket megismerni, hogy elkerüld a kellemetlenségeket.

Olvasd el ezt is!

A krónikusan alacsony tesztoszteronszint több problémát is okozhat: ilyenek a növekvő testzsír arány, az izomvesztés, rossz teljesítmény az ágyban, fáradékonyság, motivációhiány, memóriazavarok. Ezeket persze okozhatja krónikus stressz, mozgáshiány és különféle méreganyagok is. Azonban van három olyan dolog, amin biztosan tudsz változtatni annak érdekében, hogy ne csökkenjen a tesztoszteronszinted:

1. Cukor

A nagy mennyiségben elfogyasztott cukor drámaian lecsökkenti a tesztoszteronszintet, mivel hatására gyorsan szabadul fel inzulin. Egy kutatás szerint a túlsúlyos, cukorbeteg vagy inzulinrezisztenciával küzdő férfiak tesztoszteronszintje gyorsan csökken, ráadásul a szervezet nem tud kellő mennyiségű növekedési hormont előállítani.

2. Alkohol

Egy kutatás szerint az alkoholfogyasztás akár 25 százalékkal is csökkentheti a tesztoszteronszintet. Amikor a legmagasabb a szervezetben a véralkoholszint, akkor a legalacsonyabb a tesztoszteron mennyisége. Emellett persze a pia üres kalóriákat is tartalmaz és 73 százalékkal ront a kalóriaégető képességen, dehidratál és lassítja a fehérjeszintézist, valamint a tápanyagok felszívódását.

3. Alváshiány

Ha 7 óránál is kevesebbet alszol, 10 százalékkal csökken a tesztoszteron szintje a szervezetedben, ráadásul mivel a növekedési hormon is alvás közben szabadul fel, az alváshiány hatására ebből sem jutsz elegendő mennyiséghez. Az álmatlanság növeli az inzulin és kortizol mennyiségét, emiatt nem véd olyan hatékonyan az immunrendszered, éhesebb lehetsz és több zsírt raktároz a szervezeted.


Olvasnál még a témában?

Nézd meg a galériánkat> 7 kép
Teljes testet átmozgató, tesztoszteron-fokozó, zsírégető edzésterv
Tovább olvasok
4 brutális előtte-utána fotó

Ezek a képek elképesztőek!

Az elmúlt 10 év legjobb híresség-bajsza

Neked melyik tetszik a legjobban?

Ezért görcsöl a lábujjad

Nem azon múlik, hogy mennyi vizet iszol.

Ezt NE mondd, vagy csináld szex közben!

Ezek a dolgok biztosan tönkreteszik az aznap esti szenvedélyt.

Ezek a legrosszabb online randis példák!

Applikáción keresztül randizni nem egy leányálom.

Pontosan ennyi vizet kell meginnod egy nap!

Muszáj megfelelően hidratálnod, különösen, ha meleg van.

4 szexpóz olyan pároknak, ahol nagy a magasságkülönbség

Természetesen a kutyapóz itt is nyerő.

Így dobd fel a kutyapózt!

A kedvenc pózod ezután még forróbb lesz!

Ők megmondták a tutit! Így lesz kockahasad!

Oda kell, hogy figyelj az egészséges étrendre és az edzésprogramra is.

Hogyan fogyj le diéta nélkül?

Ne éheztesd tovább magad, inkább csináld ezt!

Parfümök, amiket tuti nem felejtesz el

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megfelelő parfüm kiválasztása milyen fontos a nők és a férfiak számára egyaránt.

Öt póz, amivel garantáltan feldobhatod a szexuális életed!

Ha úgy érzed, hogy a hálószobai rutin túl egysíkúvá vált, akkor ezekkel a pózokkal tudod megfűszerezni. Másnap reggel meg fogod köszönni nekünk. Öt szexpóz, amit minden párnak ki kellene próbálnia.

Ezek a legidegesítőbb dolgok abban, ha férfi vagy

Emberek ezrei mérlegelték a legnehezebb "férfipillanatokat".

A fogyás 5 egyszerű módja

Apróbb változtatások az életedben, mégis sokat érnek!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem