Így oldja meg az utazó gasztroblogger, hogy formában maradjon

Így oldja meg az utazó gasztroblogger, hogy formában maradjon
Forrás: pexels

Az #EatLikeJesse ultra népszerű bloggere elárulta az edzéstervét. Tartható!

Itthon kevesen ismerik még a 39 éves Jesse Palmert, akinek a munkájának része, hogy jól nézzen ki – hisz tévés műsorvezető –, ám a nehéz, zsíros kajákról nem tud lemondani. Ráadásul folytonosan kajaközelben volt a Good Morning America című főzőműsorában, nem is beszélve a saját #EatLikeJesse Instagram-kampányáról, amelyben olyan zsíros cuccokat tolt magába, mint az olajban sütött sajtburger. Ugyan a sport is a mindennapjainak része, Jesse Palmer kötelezettségeinek szerves részét képezik a grillpartik és a svédasztalos céges bulik.

Hogy tudta mégis megőrizni pluszkilóktól mentes formáját és 100 kilón tartani a testsúlyát, ami egy tízessel kevesebb a versenysúlyánál?

Okosan edz, például rendszeresen végzi a következő 50 perces, teljes testet átmozgató gyakorlatsort.

A RUTIN

Jesse szuperszettekre és hármas sorozatokra bontja az edzéseit, ezeket bármelyik edzőteremben elvégezheti, ami útba esik neki a hétköznapok rohanásában.

A GYAKORLATOK

1. Szuperszett: 10 elemelés, 10 katonai nyomás súlyzóval térdtől indítva. 5 sorozat, félperces pihenőkkel.

2. Hármas #1: 15 kettlebell goblet guggolás (1 perc alatt), 100 ugrókötél, 15 nyomás súlyzóval (1 perc). 4 ismétlő pihenés nélkül.

3. Hármas #2: Tölts meg egy súlyszánt súlyokkal és told 30 másodpercig. Aztán végezz 8 húzódzkodást szűk fogással, végül 20 lábemelést fekvésben. Végezz 4 ismétlőt, 30 mp-es pihenőkkel.

Kép
Tovább olvasok
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki!

Így lehet egy hamis barátot észrevenni!

Nem feltétlen abból ismerszik meg a jó barát, hogy jókat mondd.

A gyógyulás útján Baji Balázs

Elhagyhatta mankóit a súlyos térdsérüléséből lábadozó Baji Balázs.

Ezek a leginkább felkapott szex/randi kérdések mostanában!

Most olyan kérdésekre adunk választ, amit még a Google sem tud!

Három ok, amikor aggódnod kéne amiatt, hogy nem vagy éhes

Nem izgat, hogy kajaidő van? Ez állhat mögötte.

5 tipp a tökéletes szakállért

A szakáll trend még mindig ezerrel pörög, ezért jó ha tudod, hogy hozhatod ki belőle a maximumot.

A pizza egészségesebb reggeli, mint a gabonapehely

Ezt állítják a táplálkozási szakemberek.

3 fajta péniszfájdalom, és ami mögötte van

Kíváncsi vagy, hogy mi okozza a fájdalmat a két lábad között? Megmondjuk.

Íme, a legegészségesebb mód az alkoholfogyasztásra!

Diétáznál, de szívesen kirúgsz a hámból? Egy dietetikus elmondta, hogyan csináld!

Olvasd el ezeket is

Most féláron fizethetsz elő!

Csak 1980 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem